sooo! met die trein ik schrok me de t.....
****algemeen Fun Topic**** plaats hier je leuke foto's en grappige filmpjes etc.
Gepost 16 May 2010 - 07:47 AM
Allen
Nog even naar aanleiding van het filmpje met de sperwer en de ekster; plaatsen in dit topic was (is) onjuist. Ik moet wel zeggen dat ik het fascinerend vond om te zien hoe de sperwer een oplossing van het probleem te grote prooi vond. Ik wist dat kraaiachtigen heel intelligent kunnen zijn maar ik had dit eigenlijk van een sperwer niet gedacht. Toch leek de actie zeer doelbewust.
Mochten overigens mensen zich er aan ergeren, ik heb geen probleem met verwijderen.
Gerrit
Nog even naar aanleiding van het filmpje met de sperwer en de ekster; plaatsen in dit topic was (is) onjuist. Ik moet wel zeggen dat ik het fascinerend vond om te zien hoe de sperwer een oplossing van het probleem te grote prooi vond. Ik wist dat kraaiachtigen heel intelligent kunnen zijn maar ik had dit eigenlijk van een sperwer niet gedacht. Toch leek de actie zeer doelbewust.
Mochten overigens mensen zich er aan ergeren, ik heb geen probleem met verwijderen.
Gerrit
Gepost 16 May 2010 - 09:27 AM
Weliswaar niet echt in het goede topic gerrit,maar vind het toch wel een boeiend filmpje.
Zou een sperwer zodanig intelligent zijn om dit doelbewust te doen?Het lijkt mij eigenlijk vrij sterk en heb meer het idee dat het dier de ekster onder water houd omdat hij daar zich rustiger gedraagt dan op het vaste land?
Zou een sperwer zodanig intelligent zijn om dit doelbewust te doen?Het lijkt mij eigenlijk vrij sterk en heb meer het idee dat het dier de ekster onder water houd omdat hij daar zich rustiger gedraagt dan op het vaste land?
---Scientia Potentia Est---
Gepost 16 May 2010 - 12:03 PM
Blaze, op 16 May 2010 - 10:27 AM, zei:
Weliswaar niet echt in het goede topic gerrit,maar vind het toch wel een boeiend filmpje.
Wat mij het meest opviel was dat het op het oog een zeer doelbewuste actie was; er werd niet doelloos rondgesleept waarbij ze per ongeluk in de vijver terecht kwamen het leek echt een doelbewuste actie in een rechte lijn naar de vijver.
Verder heb ik dit soort gedrag eigenlijk nog nooit gezien en kan ik er weinig zinvols over zeggen. ik weet wel dat sperwers met hun prooi graag een rustig punt uitkiezen (bij ons is dat in een van de garages op de werkbank) (en ja dat is gewoon ene wilde sperwer).
Gerrit
1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers
Open-/Dichtklappen Shoutbox Shoutbox
|

Log in
Registreer
Help 

Multi quote